Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 33 gün önce görüldü
Normal ve düzgün biri olduğunu düşünüyorum çok severim insan yormayanlardan
 
Amedliler olarak forumu ele gecirdik haberiniz yok...Muş, Van, Mardin, Hakkari, Şırnak, Batman, Iğdır bunlar da hemşeri olarak geçiyor.... Urfa kalsın istemez.
 
Amedliler olarak forumu ele gecirdik haberiniz yok...Muş, Van, Mardin, Hakkari, Şırnak, Batman, Iğdır bunlar da hemşeri olarak geçiyor.... Urfa kalsın istemez.
Benim de bu aklimdan gecti bilio musun?

Azizcigimin hizli düsünce bicimine yetisemiyorum bazen...
 
Dengeyi çok iyi koruyor berdüş bey
 
Avatar cohoş olmuş nilü
Doğal biri ayrıca
 
  • Öpücük
Tepkiler: W
şampiyonluk rüyaları görüyor kabuslarla uyanıyor : D
 
Canım benim yaa mutlu olsun <3 burçsuz koyma bizi…
 
Geri