Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 33 gün önce görüldü
moraller nasılllll fkjdjjdjd
 
Ben hep buradayım. FB yenince ve siz yenilince sizler kayıpsınız... fjjfjfj
 
yoh yav :D afhkafd'hk'adfhk
çok düşünceli gördüm kendisini :D :d
 
Türkçe yazın aloooo
 
Çok vefalı nazik ve kibardır.
Burda olmadığım dönemde sevdiklerim latte içerken bu beyfendi bana nasılsın nerdesin iiyisn umarım gibi mesaj atmıştır unutmam unutturmam vefa Loading...
 
Sağlığınıza duacıyız efenim
Standart şeyler işte. Gördüğğümüze müşerref olduk
 
bazen sinir
 
Son düzenleme:
Geri