Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 33 gün önce görüldü
Efendi, eğlenceli ve çok sevilen biri. Galatasaray lı olması da ayrıca müthişliiii
 
Valla yalan yok başlarda uyuz oluyordum Zeyna’ya… Çok depresif ve asabi geliyordu bana. Ufak ufak esintileri var hala ama eskisi kadar değil gibi. İyi biri. Kötü kalpli değil bir kere. Gönlünce yaşayasıca
 
kral rapci MC Serhadullah
dun senin kullanici adinla birini gorduk sen sandik sen degilmissin :dd
 
Kafa dengi hibi duruyor du bakalım sonra tepiklemesin bizi de kjkjkj
 
Kalite tesadüf olamaz sözünün vücut bulmuş hali

lütfen yanlış anlaşılmasın kalitesiz nasıl olunur onu deneyimletiyor bize arkadaş sağolsun
 
Etiketini yapıştırdım
Mevki bit pazarı kjkjkj
 
senle ugrasarak bi tık kalitem düşüyor yalnız orda haklısın. küçük fasulye zana sjljdls

yanında staj yapmak icin diyarbakır’a yani doğunun izmir’ine gitme planlarım var sjldj
 
Bi kaliten olaydı keşke de benimle yarıştırsaydın kjkjkjkh neyse karta kaçmış mutsuz kıskanç hasret abla benim düğüne yetişmem lazım
 
Geri