Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 33 gün önce görüldü
Forumda birileriyle küsmüş galiba
 
Dünyada cenneti yaşayanlar derneği üyesi Fenerli eşten ötürü… fjjfjf
 
  • Hımm
Tepkiler: W
Yesim Salkim'in "Ben yoldan gonullu ciktim,aman uyma bana sen" sarki sozleri geliyor aklima. Sksjjs

Latife yapiyorum.İyi kalpli bir insan. : )
 
  • Kahkaha
Tepkiler: ne
Kiminle özelden hemen kfjfnjf
Çokzel ve zeki
Açık mert korkusuz kfjfbjf
Ailecek seviyoruz <3
 
oyunda "burada adam var burda adam varrrr" diye çok güzel bilgi veriyo
harika oyun arkadaşı
bir de adam var diyeceğine vursa daha güzel olur
kazanırız belki :d
 
FB'li arkadaşımız, derdi büyük. Çekecek çilesi varmış bu dünyada.
 
Nickini görünce Arcade oyunları geliyor aklıma
 
Adanalı imiş. Daha aktif olsun, daha cok taniyalim kendisini. Bir de çok net. Bir seyini merak edince çat diye söylüyor. Dürüst ve net insan severim.
 
iyi bir galatasaraylı olduğunu düşünüyorum. başka kişisel fikrim yok maalesef.
 
F*ck everybody! F*ck y’all if you “doubt” me. I’m a piece of f*ckin white trash, I say it proudly. And f*ck this battle i don’t wanna win, i’m outie…
 
Geri