Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 33 gün önce görüldü
ya bu forum ne ayak ya bilmedigikleri iletisim yok ha
bukezde telegram cikti
 
Onunla eğlenmeye bayılıyorumm <33 sevdiklerinin üzülmesine hiç dayanamıyor yargıgirl
 
Bende hep keşke baş harfi büyük olsa derdim ama küçük a daha iyiymiş
 
Beni Adanalı sanıyor ama değilim… hfjjfjf
Aktif görüyorum son zamanlarda. Gsli olmasa daha iyi olabilirdi… nfnfnnf
 
Geri