Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 33 gün önce görüldü
Bu aralar durgun gibi, canı sıkkın gibi…
 
Allah beni affetsin, nickini Berdujjjj diye okuyorum her gördüğümde.: ))
 
kedisiyle tatlı atışmaları, kendi kendine sinirlenip söylenmelerinin hastasıyım; kendini gelişmeye ve geliştirmeye adamış biri, severim, öperim:*
 
is yerinde patronun yaptiklarini zaman zaman yanlis bulan sempatik biri
 
Bizi fena trollüyor gibime geliyor kfmnfnf
 
bu kadar yildan sonra hala beni trolcu olarak algilamasi beni üzüyor

kendimi bu kiza bi sevdiremedim gitti
 
kocaman bir kalp <3 -aysem için.
mert abi forumdan hiç gitme sen.
 
Akreplerin şahı :D
Beni bu konuda bilgilendirmesi gerek fazla dengesizleşti ortam jdksjsk
 
bir mesaj kadar uzagindayim Ayşegül ulaş bana.
 
Her ofiste bir isviçre ordu çakısı vardır, W'de kendi ofisinin isviçre ordu çakısı gibi..
 
  • Kahkaha
Tepkiler: W
çuk kumik kız. rüyaları ondan komik sjşdj iyi ki almısım telegram grubuna, değilse bu kadar tanısma fırsatımız olmazdı. seviyorün<3
 
Geri