Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 33 gün önce görüldü
Galatasarayımızın konularında takılmaktan keyif alıyorum
bi de rizeye aşkım demeyeydi eyidi
ayrıca komik
 
Gsliyken sevimli bulmuyorum ama onun dışında sempatik biri kfkfnnf
 
Zaman geçtikçe çekici olmaya başladı heyecanla takip ediyorum :p
 
Anlamı nı mı yoksa nick mi hoş ikisini de biliyorum kjkjkh
 
Samimiyetsiz çözüm sürecleri yüzünden çözüm odaklı düşünmüyorum artık oluruna bıraktım bir çok şeyi zamanla çorap söküğü gibi çözülürsün muhtemelen kjkhkhjgj
 
Geri