Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 33 gün önce görüldü
Çok otoriter bir havası var gibi geliyor bana..
 
Sevmiyorum enerjisini
 
Ben de gelgitli insanları pek sevmem. Karşılıklı yani şekerim.
 
  • Alkış
Tepkiler: ne
Gizli ajan gbi bir havası Var
 
Ankaragücü maçında, Bahadır’ın icardi’nin muz şutunu kurtarmasıyla birlikte aynı anda üzüldüğüm arkadaşım…..
 
Otantik motantik bir şekilde hayatta var olmayı başarmış arkadaş
 
  • Kahkaha
Tepkiler: ne
Çok azimli ve dayanikli cikti gercekten.
Bu habitatta, hayatta kalmak kolay degil.
Takdir ediyorum.
 
Süreyya hanımcığımı çok sevdim ben, çok cana yakın geldi.. Tatlı bir Hanımefendi <33
 
İçinde kötülük barındırdığını düşünmüyorum hepizim oluyor önyargıların insanız en nihayetinde :)
Barıştık kjkjkj
 
  • Kalp Gözler
Tepkiler: ne
Yorumları güzel, siyasi olarak bakış açılarını beğeniyorum
 
Yazdığın yorumu gördüm, bana karşı çok kırıcı niye böyle
 
Foruma ilk geldiğimde tek sen zorbalamaya çalışmıştın gerçi başarılı olamamıştın.. o yüzden pek sevimli değilsin
 
Geri