A
aXi
Ziyaretçi
Ziyaretçi
Omega 3 içeren besinleri düzenli olarak yiyen kişilerin bağışıklık sistemleri güçlenir ve kan basınçları yükselmez. Araştırmalar haftada en az bir kere balık yiyenlerde, hiç balık yemeyenlere göre yüzde 60 oranında Alzehimer hastalığının az rastlandığını göstermektedir. Ne kadar sebze yemeliyiz sorusu için araştırmalar yaşa, cinsiyete ve ne kadar aktif olduğunuza bağlı olarak değiştiğini belirtmektedir. Beslenme biliminde en az günde 3-5 porsiyon sebze yenilmesi önerilir.