Teyyare güzeldir.

🕒 Konu sahibi 23 saat önce aktifti
Sohbetler neden teyyare pisti gibi olduğu anlaşılabilir aslında. Sıkıcı insanlar sevilmez, doğru olduklarında da -hı doğru demiş...... denilir sadece ve goygoy aynı yerden devam edilir.
 
Geri