Neamish
Üye
Aniden diz çöküp evlenme teklif etsem ne yapabilir ki ? Sırf güldü diye !
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Sevgili döngüsele katılıyorum.Gayet mantıklı açıklamış.yaşı, cinsiyeti, görünüşü... bir çok şey tepkimi değiştirir.
yaşlı bir teyze/dede ise gülümserim, hemcinsimse gülümserim, yaşıma yakın bir erkekse ve hiçbir sebep yoksa (yol verme, bir şey sorma, bilgi alma gibi şeyler dışında) gülümsemem, benden küçükse gülümserim.