Sevgiliniz diyor ki; `Beni seviyorsan artık internete girmezsin`. Ne yapardınız?

S
  • Kullanıcı She`
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Akıl Küpü

Sevgiliniz diyor ki; `Beni seviyorsan artık internete girmezsin`. Ne yapardınız

  • Kabul Etmezdim

    Kullanılan: 24 40.7%
  • Karşılığında ben de ona bir şeyi yasaklardım

    Kullanılan: 9 15.3%
  • Kabul Ederdim

    Kullanılan: 12 20.3%
  • Diğer

    Kullanılan: 14 23.7%

  • Kullanılan toplam oy
    59
Sosyal aglara derse girmem. Zaten kimse komple internet demez. Zaten artik sosyal aglari istemeyenlere bende yuzde yuz destek veriyorum, hatta sosyal aglari bende istemem. Vs vs oyle iste.
 
Bu tür şeyler istemediği için benim hayatımda öteki türlüsü boğar ilişki gitmez.
 
Kabul ederdim. Hatta bende ona yasaklardım. :trip:
Zaten internette ne işi var, benle ilgilensin. :T:
İnternette çok fazla kişiyle muhattap olmanın sevgiye zarar vereceğini düşünenlerdenim. :şirine:
 
Ama benim girmem gerek bircok sey arastiriyom. :T:
 
İşte bazıları için internet, chat odaları forumlar facebook falan demek.
 
Direkt ayrılırım heralde :))
 
Anlatırdım anlayacagı biçimde.
Basit şeyler için diretmem, güveni yoksa benlede olmasın.
Zira gizli kapaklı iş yapmayağımı bilir.
 
Beyim ne derse o:haha:
 
Sevgilim yok. Olsa da o da aynı kurala uyacaksa olabilir.
 
Benim sevgilimse ve dediyse sorgulamam kesin bisey yapmisimdir oda yasaklamistir girmeyiveririm sorun etmem. Ki karsiliginda biseyleri niye yasaklim :D ben girmeyince kafasi rahat edecekse girmem.
 
Dünyanın en saçma beklentisi ve isteği olsa gerek bana göre:) hele böyle bir çağda? İmkansız
 
Ona olan sevgimi, beni yasaklayarak ölçmeye çalışan bir insan ile birlikte olmam ben !
 
Geri