Günlük Seni hep yanlış sevmişler diye beni anlayamamış olabilirsin...

🕒 Konu sahibi 13 saat önce aktifti
559437_365596383561529_155266320_n.jpg


Yükü kardeşlik olanın beli bükülür, gönlü bükülmez..!
 
Kırılmıştım, dokunsan dağılacaktım.
Üzülmüştüm, sorsan ağlayacaktım.
Sevmiştim, sevsen anlayacaktın.

61515_498283790219754_1218668161_n.jpg
 
Çünkü birini karşılıksız sevdiğinizde,
Hayat sizin için hiçbir zaman adaletli olmayacaktır..!



533321_504834436232622_2104617362_n.jpg
 
Yalnızım işte. Yapayalnız ve yalnız, sadece yalnız, tıpkı sadece gibi, tıpkı sadece kadar.
Bir nefes duymak istiyorum yanı başımda, hemen yanımda, hemen gibi,
Kalbime dokunan bir el istiyorum, yumuşak, sakin, şefkatli, sevecen, muhafazakar.
Ruhumun benden gitmesine mani olacak bir kul, ben O'na kul.
Benden gitse de ruhum, kendinde saklayacak, kendininkini bana verecek kadar.


547708_10151351696741771_184486803_n.jpg
 
Rabbim ;
haddini aşan duygulardan
ve gece olunca çöken hüzünlerden sana sığınıyorum.
534927_529129267130821_1462704869_n.jpg
 
Birine çarpılmak bir dakika sürer,
beğenmek bir saat, ve sevmek bir gün.
Ancak birini unutmak bir ömür.

K. Gibran
 
Gitmekle gidilmiyor ki
Gitmekle gitmiş olamazsın ;
Gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır.

Cemal Süreya

559821_10151588219532089_361793015_n.jpg
 
Muhakkak ki Allah ve melekleri Peygamber'e hep salat ederler.
Ey iman edenler! Siz de ona salat edin ve tam bir içtenlikle selam verin.
Ahzab Suresi / 56
547099_557684404271328_1435266237_n.jpg
 
Konuşsam dilim yanar,sussam kalbim..
Önce duruyorum...
Sonra susuyorum.
İçimden çıkan lafların etrafı ,yangın yerine çevireceğini düşününce kilit vuruyorum dilime..
Yan! diyorum içime!...
Sadece sen yan!
Ve Dayan! diyorum gönlüme!..
Herkes mutlu olsun!
Sen dayan!..

Hz. Mevlana
530079_557459474293821_391044181_n.jpg
 
[YOUTUBE]P2vOYVctYG8[/YOUTUBE]

Dönüp baktım ve dört bir yana
Bu dünyada dertsiz insan yok
Sonu hep hüsran mutlu aşk yok
Oysa seni çok sevdim çok
Yüreğimde ayrılık ok, ok ..
 
Birbirimizi görmezden gelsek,
Yüreğimiz de selamı keser mi acaba ?

Sezai Karakoç
 
Beş dakika daha ''kal''...
Biraz seveyim
Sonra ben giderim
Yemin ederim...
O sabah kalktığımda gözbebeklerim olduğu yerde kayıp düştü..
Bir gözümden ben...Bir gözümden sen...
Birileri gitmişti.. anladım..
Anladım ki orucumsun..
Senin iftarın yok mu?
Sana kavuşmanın bir yolu yok mu?
Seni özlüyorum deli yâr...

KAHRAMAN TAZEOĞLU
66795_512390952141345_301112123_n.jpg
 
Başka türlüsünü, Yorgunum anlatmaya.
556004_535854373119657_224328661_n.jpg
 
Ey Merhametlilerin En Merhametlisi Ellerimizi Açtık Kapına Geldik
Dualarımızı Kabul Eyle Bizleri Affet...
559062_10151419214383598_489368768_n.jpg
 
Geri