Günlük Seni hep yanlış sevmişler diye beni anlayamamış olabilirsin...

🕒 Konu sahibi 17 saat önce aktifti
“Anamın duâları üzerimde olmasa, Yıkılır sırtımı verdiğim duvar.
Kopar elime gelir tutunduğum dal. Kapımı çalmaz bahar.”
 
Aynadan dökülen benim gözlerim,
Kendi bedenime yaban ellerim,
Seninle bir bahar ömrüme hüsran,
Sana gelmelere yorgun dizlerim...
...
 
524866_449527081799782_1047252553_n.jpg

... ..... yakmaya hayalin yeter, takatim yok sana kavuşmaya ...
Kimseler seni burada görmeden git... Ben ki varım; sen içimdesin, bunu bil!
 
İnsan bir tek yağmurun altında rahatça ağlar,
Aslında dile getiremediklerini bir tek o saklar..
 
''İnsan, odun değildir ki; kırıldığı zaman ses çıkarsın.."

Mevlâna Celaleddin Rûmi (k.s)
 
[YOUTUBE]JZw_uCIICDU[/YOUTUBE]

Yağmur da var
Çok sevdiğim rüzgar da
Bugün Pazar
Daha uyanmadı komşular
Damların üzerinde kuşlar
Daha rahatlar
Radyolarda eski şarkılar çalıyorlar bu saatlerde
Gönül penceresinden ansızın bakıp geçenlere doğru
Yağmur da var
Çok sevdiğim rüzgar da
Daha uyanmadı komşular

Bugün Pazar
Ve ben seni çok özledim

Dışan çıkmak istiyor canım
Tek başına haytalık etmek
Islanmak Pazar sabahında yağmurda
Boş caddelerde dolaşmak
Vitrinlerine bakmak mağazaların
Sinemaların afişlerine
Sokakların isimlerine
Telefon kulübelerinde uyuyan çocuklara
Bir merhaba demek sessizce
Sahilde martılara simit atmak
Otobüslerin ilk seferlerine binmek

Gitmek istiyor canım
Hayatın gittiği yere...

Islık çalıp şarkılar uydurmak kendi kendine
Fırından taze ekmek alıp
Buğusunu çekmek içine
Ve ben seni çok özledim

Tam böyle bir şey
Çiçeğe su yürümesi
Bebeğin ağlaması
Toprağın uyanması
Yağmurun yağması
Ateşin sıcağı
Bu Pazar sabahı
Tam böyle bir şey
Bir sabahçı kahvesine uğramak
Bir bardak çay
Taze dem kokusu
Hayatın atardamarlarında dolaşmak
Bölmeden şehrin uykusunu
Bir siir yazmak
Pazar bulmacasının boş karelerine
Şiirde tam da bunu anlatmak delice
Tam böyle bir şey
Hesapsız gölgesiz bedelsiz kimsesiz
Bir şiir yazmak
Bir bardak çay içmek
Sokaklarda gezmek
Yağmurda ıslanmak
Ve ben seni çok özledim!..
 
‎"Ölesiye seveceksin" diyordu şairler;

"Öylesine sevmek" anladı bazı akılsızlar.


208906_460841380612122_643613562_n.jpg
 
734034_436866976391075_465988602_n.jpg


Capcanlı bir GÜL idim ben de zamanın behrinde
Dikenim de yoktu ama, batırdı elâlem dilediğince hassas tenime
Öyle çok acıdı'mki, sükût ettim dik"en"in esaretinde ...
 
[YOUTUBE]uTbe4I41zy8[/YOUTUBE]

Veda


Elimde, sükutun nabzını dinle,
Dinle de gönlümü alıver gitsin!
Saçlarımdan tutup, kor gözlerinle,
Yaşlı gözlerime dalıver gitsin!

Yürü, gölgen seni uğurlamakta,
Küçülüp küçülüp kaybol ırakta
Yolu tam dönerken arkana bak da,
Köşede bir lahza kalıver gitsin!


Ümidim yılların seline düştü,
Saçının en titrek teline düştü,
Kuru yaprak gibi eline düştü,
İstersen rüzgara salıver gitsin!
(1923)




Necip Fazıl Kısakürek
 
Geri