Günlük Seni hep yanlış sevmişler diye beni anlayamamış olabilirsin...

🕒 Konu sahibi 18 saat önce aktifti
[YOUTUBE]2fvX1Jkxr4Y[/YOUTUBE]

Ay karanlık gecelerim gündüz olmuyor
Dalında solmuş güllerim filiz vermiyor
Elim kolum işe güce varıp gitmiyor
Gözlerimde ferim sönmüş haberin var mı ?
Haberin var mı haberin var mı
Seni seven öldü zalım haberin var mı?


Gelir günler gelir gülüm yaz bahara erer
Ay karanlık gecelerim umuda döner
Seni seven deli yürek bir gün yine sever
Bu şarkıyı sana yollar haberin var mı ?
Haberin var mı haberin var mı
Seni seven öldü zalım haberin var mı?
 
Ne kadar hayatın suyuna gitsen de bazen, akıntı seni en olmadık yerlere götürmeye niyetlidir.
Hal böyleyken, çırpınmak nafile bir uğraştır.

Çünkü her ne yaparsan yap,
mutluluk elde avuçta tutulamayacak bir sır olarak kalacaktır!​
 
Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor.
 
Yarabbi bizlere layık olduğumuz gibi muamele eyle hak etmediklerimizi uzak eyle.

11755_444311875641064_309706910_n.jpg
 
Yaşarken herkes seni alkışlıyorsa adın hayranın olan nesillerle birlikte unutulup gidecektir...
 
Yüreğimin orta yerine çöreklendi bir hüzün;
Farkı kalmadı geceden; gündüzün,
Boğazımda bir düğüm;
Canım ha çıktı ha çıkacak bugün..
 
[YOUTUBE]/OzGJxT-92tA[/YOUTUBE]



Kim bilecek daha neler neler bekliyor ikimizi
Belki de çok mutlu olacaktık tutsaydık dilimizi
Bu inat bu kapris bu kavgalar yıprattı sevgimizi
En acı sözler bile söylerken tutmadık dilimizi

Dil yarası dil yarası en acı yara imiş
Dudaktan kalbe bir yol varki sevgi ve şefkatten miş
Belki de çok mutlu olacaktık tutsaydık dilimizi
Tam aşkı bulduk derken nasılda kaybettik sevgimizi

Aşka doğru ilk adımlar ne ümitle doluydu
Seviyorum seni demek gönlümün tek yoluydu
Hasret bizi bekler sevmek bizi bekler
Koybolan tek biz değiliz bunca yıllık emekler

Dil yarası dil yarası en acı yara imiş
Dudaktan kalbe bir yol var ki saygı ve sevgiden miş ..
Dil yarası dil yarası en acı yara imiş
Dudaktan kalbe bir yol varki sevgi ve şefkatten miş
Dil yarası dil yarası en acı yara imiş
Dudaktan kalbe bir yol varki sevgi ve şefkatten miş.
 
[YOUTUBE]y8H3wq30moE[/YOUTUBE]

Bir ateş düştüki başa tüterim kimseler bilmez.
 
Cam kenarına da yaklaşmıyorum artık giderken.
Biliyorum, geriden sallanan hiçbir el benim gidişime ‘gel’ değil…

tirtilimgitmedayanamambdg2.jpg
 
Geri