Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
GünlükSeni hep yanlış sevmişler diye beni anlayamamış olabilirsin...
"Zaten onu hiç sevmedim ben, hiç sevmedim". Yalnızlığımı bölüştüm bir ara hepsi o kadar. Sonra içten içe gülüştük biraz, bir demet çiçek, niyet kuşu, deniz kıyısı, karpuz sergisi, falan filan…
Dertli ne ağlayıp gezersin burda
Ağlatırsa Mevlam yine güldürür
Nice aşık kondu göçtü buradan
Nice dertli kondu göçtü buradan
Ağlatırsa Mevlam yine güldürür
Sevdaya salma bu garip başını
Sevdaya salma bu dertli başını
Akıtır gözünden kanlı yaşını
Kerimdir onarır kulun işini
Ağlatırsa Mevlam yine güldürür..
Yağmuru kıskandım sana dokundu diye, rüzgara kızdım kokunu çaldı diye,
Kaderime küstüm bana imkansız sın diye, Bir tek geceleri sevdim seni rüyalarıma yolladı diye...
''Göze alandır kadın.
Çekip gitmeyi, sahip olduklarından vazgeçmeyi,
karşılık beklememeyi…
Mücadele eder, kızar, bağırır ama hep sever.
Dedim ya bir dünyadır kadınlar,
... yürekleriyle konuşan, gözleriyle gülen…"
Ah anne...
Bu kirletilmiş kentin en kirlisi benim;
Sevdim...!
Aşktan değil de aşkı kaybetmekten korkar mı insan?
Anne ben neyim?
Korkusunu yenen her korkak zaferini kutladığı gün,
Geride bir enkaz bırakacak...
Küllerinden dirilecek bütün ölüler,
Dönüp dönüp yüreğime vuracak...!
Bir yerlerde bir yaran olacak,
Canını yakan bir kıymık, Hani işlemiş etine,
Sızlar derinde ince ince.
Çıkarsan çıkaramazsın,
Atsan atamazsın.
Bir yerlerde bir yara izin olacak, Ara ara nükseden eski bir sancı,
Kanayan bir yaran.