Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Kafam karisti. Mutlu yillar thalassa hanimgercek dogum gunum haziranin sonlarina dogru. hatta bazilarinizin tereddud edip, bunu biliyor ve hatirliyor olmasi bile beni kucikuw yapti. gerci bugun benim dogmam gereken gundu arkadaslar. iki hafta gec dogmusum. bu da ekstra bir bilgi olsun bendensizi seviyom
![]()
awh tesekkur ederimSimdi artik gercek doğum günün sanirsam, tekrar kutlayalim o zaman. Nice mutlu yillara 🤗
Değilse de bi daha gelemem kusura bakma 🤭
awh tesekkur ederimayiptir soylemesi ama..... gercek dogum gunum yarin:d
yarin pasta yiyoruz ve eger yakinimda olsaydin, evine kadar getirirdim. ciddiyim :dBen kimsenin dogum gününü bu kadar kutlamadim heralde ya 😄
'talas hn' evet, bunu ivan baslatti ya da sux :d emin degilim. tesekkur ederimDoğum günün kutlu olsun. (Talaş kim diye düşündüm başlığı okuyunca)