Kutlama Mutlu yıllar talaş hnm

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Talaş Hanım eskiden sizi sobalarda yakardık sonra talaş yakmak yasaklandı da... Talaş sobası diye bir şey vardır. Neyse.

Hayırlı yıllar, doğum gününüz kutlu olsun.
 
gercek dogum gunum haziranin sonlarina dogru. hatta bazilarinizin tereddud edip, bunu biliyor ve hatirliyor olmasi bile beni kucikuw yapti. gerci bugun benim dogmam gereken gundu arkadaslar. iki hafta gec dogmusum. bu da ekstra bir bilgi olsun benden :emoji_grin: sizi seviyom :emoji_raising_hand:
Kafam karisti. Mutlu yillar thalassa hanim
 
Doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle birlikte nice mutlu yıllara
 
bu da is yeri masamdan bir goruntu. tatli buldugum icin bu fotografi buraya birakiyorum:
1000041203.jpg
 
Simdi artik gercek doğum günün sanirsam, tekrar kutlayalim o zaman. Nice mutlu yillara 🤗

Değilse de bi daha gelemem kusura bakma 🤭
 
Doğum günün kutlu olsun. (Talaş kim diye düşündüm başlığı okuyunca)
 
Geri