Mor Meyve Yiyen Yaşlılığı Da Yeniyor

  • Kullanıcı BoO
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Bitkiler Alemi
Konu sahibi son olarak 4164 gün önce görüldü
15779898971.jpg


Mor meyve yiyen yaşlılığı da yeniyor

İngiltere'deki Manchester Üniversitesi'nde görevli bilim insanları tarafından yapılan bir araştırma; yabanmersini, böğürtlen, frenk üzümü, erik gibi mor renkli meyveleri bol miktarda ve düzenli tüketmenin, yaşa bağlı hastalıkları engellemekte çok etkili olduğunu ortaya koydu. Araştırmaya göre, bu meyveleri tüketen kişiler, alzheimer, parkinson, multipl skleroz (MS) ve kanser gibi hastalıklarla, kalp rahatızlıklarına karşı ciddi anlamda direnç kazanıyor. Uzmanlar ayrıca, bu meyvelerin içinde bulunan "polifenol" isimli bir maddenin, sindirim sistemi bozuklukları nedeniyle hücrelerin zarar görmesine neden olan demirin kötü etkilerine karşı da savaştığını belirtti. Aynı maddenin yeşil çayın içinde olduğu da biliniyor.
 
Bol bol yiyelim o zaman :cici:
 
Geri