Montella'ya yönelik eleştirileri haklı buluyor musunuz?

🕒 Konu sahibi 3 saat önce aktifti
futbola çok para harcanıyor
yıllardır değişen bişey yok
 
Bu sezondan sonra yabancı bir isim ile devam edeceklerdir, anladığım kadarı ile şu an tek hedefleri lig şampiyonluğu ve sonrasında diğer şampiyonlukları düşünecekler gibi görünüyor.
 
Çalıştırdığı takım daha grup aşamasında eleniyorsa ortada büyük bir sorun var demektir oysaki Montella'dan çok umutluydum.
 
Montella kim ya skj
Türk milli takımın başında Türk teknik adam olur… hacı ile bu gitsin ya ….
 
93rz0og4luhfuxn6.jpg


Yıl 2023. Yaptı mı, yaptı. Gittik mi gittik. Başarılı olduk mu olduk. Övdük ettik. Ben Adanalıyım Adana Demirspor taraftarıyım bu adamı hepinizden de iyi bilirim.

Hııı, şimdi.

Dünya Kupası. En az 5 tane boşa aldığın adam var, Hakkını yediğin 5 tane adam.
ALLAH KOYMAZ.

Sen şimdi o Hakan Ç için, onun sözlerine göre takım yapıyorsan, sen İtalyan adamsın nasip, lan bari mukadderat filan de, iyice malum taraftan ol, sen kimsin lan Samet kim Dünya Kupası'na alıyorsun, Çağlar kim Altay kim? Sen kimin adamı oldun 2 yılda? İtalyan seni.

Kerem'i 135 dakika , 1,53'lük Kerem'i forvette oynatarak ne umdun? Kepaze İtalyan seni. Eline kadro verdiler onları mı çağırdın? Bu takımı buraya sen mi çağırdın? 6 tane stoperi sen mi çağırdın?

Bunu söve söve yollayacaksın. Bu adam hiçbir geçmiş iyiliği hak etmiyor. Haindir gözümde.
 
İstifa etse yerine kim gelecek ki?

Yine en başa dönüp eski isimlerden birini getirtecekler... İyi de onlardan niye vazgeçilmişti?
 
Haklı bulmayı geçtim hatta neyse 62 şutumuz var!
 
Geri