Kızarmış patates 'masum' mu?

K
  • Kullanıcı Külkedisi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Sağlık Soruları
Kızartılmış gıdalar ve kalp krizi ilişkisi tekrar laboratuvarda...

Düzenli olarak kızartılmış gıdalar tüketmenin kalp krizine yol açtığı yönünde inanışın bir efsane olduğu iddia edildi.

Sonuçları "British Medical Journal" dergisinde yayımlanan araştırma, zeytinyağı veya ayçiçek yağı kullanıldığı sürece düzenli olarak kızartılmış gıdalar tüketmenin kalp krizine yol açmadığını gösterdi.

Bilimadamlarının, 40 binden fazla kişiyi kızartılmış yiyecek tüketim oranlarına göre 4 gruba ayırdığı, sonuçta kızartılmış yiyecekleri en fazla ve en az tüketenler arasında kalp krizi gibi koroner bir rahatsızlığa yakalanma olasılığının değişiklik göstermediği bildirildi.

Araştırma sonuçları hakkında yorum yapan Almanya'daki Regensburg Üniversitesi'nden profesör Michael Leitzmann, bunun kızartılmış gıdaların hiçbir sağlık sorununa yol açmayacağı anlamına gelmediğine dikkati çekti.



 
Hayır, şerefsiz ve sinsidir.

Kızarmış patatesler adam mıdır?
 
Cok masum yi beni class diye duruyor.
 
Fırınlayınca da çok lezzetli oluyor biraz yağ gezdirip üzerinde harmanlayıp fırına atarsanız hem daha masum hem de çok lezzetli
 
masum değiliz hiç birimiz diyor
hele ben hiç değilim
 
Cok masum..
Dis gorunusu oldukca kotu yuzune bakmazsin.
Soyunca guzellesiyor.
Piştikce lezzetine variyorsun.
Bence patatesin ici guzel..
 
Geri