Kelimelik

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Ben cok iyi oynardim yalniz 😏
Amaan unuttum gitti ama ya, bi ara oynayim dedim hic tat alamamistim 🤔
Nasil livmi kolay yeniliyor mu belki dusunebilirim .p
Cok dusunuyor... asfsf
Iyi 1oyuncu isen kolay yenecegini dusunuyorum.
ama dedigim gibi cok dusunuyor...
benden de cooook... 😀 Asdfs
 
en son 52 ay önce oynamışım, yükledim tekrardan. yenilmek isteyeni beklerim. ElMariachii
 
@mlshc @lanemoje
Çok düşünmüyorum cnm hatta hiç düşünmüyorum düşünsem böyle olmaz sonuç. Bu oyun öyle pes fifa oynar gibi seri oynanan oyun değil. Bi hamle yapacan bi işine gücüne bakacan. Sizin çok boş vaktiniz var belli :liv:


ekliyorum @Plesk gardını al
 
Bir kaç gün sonra bende oynayacağım bakalim )
 
Ben peşin peşin teslim olayım en iyisi msmms
Screenshot_20260624_073805.jpg

@leavemealone ' nin beni tebrik etmesini beklerken bize laf sokmasi...😶asfdgaha

Bunu da izni olmadan paylastim ama sorun olmaz herhalde... 🫣

@mlshc @lanemoje
Çok düşünmüyorum cnm hatta hiç düşünmüyorum düşünsem böyle olmaz sonuç. Bu oyun öyle pes fifa oynar gibi seri oynanan oyun değil. Bi hamle yapacan bi işine gücüne bakacan. Sizin çok boş vaktiniz var belli :liv:


ekliyorum @Plesk gardını al
Asdf
 
Yıllar önce oynuyordum. Yine indireyim yine oynayayım 🤓
 
Yapmayin ya. Kelimelik batağına batmak istemiyorum 🙄
 
Geri