M
Myself
Ziyaretçi
Ziyaretçi
Günde 3-4 fincan kahve içen kadınlarda kalp krizi riskinin %25 oranında azalabildiği kaydedildi.
İsviçre’de 10 yıl boyunca sürdürülen bir araştırmada beslenme şekli ve hastalığın ilerleyişiyle ilgili 35,000 kad
ın incelendi. Bu kadınlar 1,680 tanesi kalp krizi geçirmişti. Ancak uzmanlar kahve tüketiminin kadınların sağlığını nasıl etkilediği yönünde bir inceleme yapınca, günde 1 fincandan fazla kahve içenlerdeki riskin çok daha az olduğu görüldü.
Bunun nedeni ise insülin hassasiyetini artırması ve stresin etkilerini azaltması olarak gösteriliyor.
İsviçre’de 10 yıl boyunca sürdürülen bir araştırmada beslenme şekli ve hastalığın ilerleyişiyle ilgili 35,000 kad
ın incelendi. Bu kadınlar 1,680 tanesi kalp krizi geçirmişti. Ancak uzmanlar kahve tüketiminin kadınların sağlığını nasıl etkilediği yönünde bir inceleme yapınca, günde 1 fincandan fazla kahve içenlerdeki riskin çok daha az olduğu görüldü.
Bunun nedeni ise insülin hassasiyetini artırması ve stresin etkilerini azaltması olarak gösteriliyor.