Kahve içerek ömrünüzü uzatmanız mümkün

Konu sahibi son olarak 2919 gün önce görüldü
Kahve içerek ömrünüzü uzatmanız mümkün



Günde üç ile beş bardak su içmek, ömrünüzü uzatabilir ve sizi bazı hastalık türlerine karşı daha dayanıklı hale getirebilir. Çok fazla kahve içmek ise sizi endişelendiriyor mu? Peki, size fazla*kahve*içmenin ömrünüzü uzatabileceğini söylesek

Bilim dergisinde yayınlanan bir dizi büyük çarpıcı çalışma, günde yaklaşık üç veya beş fincan kahve içmenin sağlıklı bir diyetin parçası olabileceğini ve kahve içenlerin özellikle dolaşım ve sindirim sisteminden ölüm riskinin daha düşük olduğunu buldu.

Eski adı Imperial College London olan Uluslararası Kanser Araştırmaları Ajansı’ndan (IARC) Dr. Marc Gunter “Daha fazla kahve içmenin daha iyi bir karaciğer fonksiyonu profili ve bağışıklık tepkisi ile ilişkili olduğunu açıkladı.” Gunter, on Avrupa ülkesinde yarım milyondan fazla insandan ve 16 yıllık takip araştırmasından gelen verileri içeren çalışmaların baş yazarıdır. Bu yeni çalışmaların, Japonya ve ABD’de yapılan kahve içenlere yönelik diğer büyük araştırmaların sonuçlarını desteklediğini de sözlerine eklemiştir.

Güney California Üniversitesi Keck Tıp Fakültesi’nde yapılan ikinci yeni araştırmada, kahvenin sağlığa yararlarının hem beyaz, hem de beyaz olmayan popülasyonlarda bulunduğu keşfedildi. Bu farklı yaşam tarzları değişik sağlık risklerine sahip olmasına rağmen. İlginçtir ki, hem kafeinli hem de kafeinsiz kahvenin sağlık açısından aynı yararları sağladığı görülüyor.

Açık olmak gerekirse, bu çalışmalar aynı çalışma grubunda kahve içmeyen insanlara göre daha uzun yaşamakta ve belirli hastalıklardan kaçınılması için kahve içen kişiler arasında bir korelasyon olduğunu göstermektedir.
Sonuç olarak araştırmalar; kahve içmenin zararlı olmadığını hatta sağlığınız açısından yararlı bile olabileceğini vurguluyor.

Sosyal medya
 
Kahve insan sağlığına iyi geliyor en az günde bir içilmeli..
bilgi için teşekkürler..
 
Şeker yerine tarçın atın, hem faydalı hem tat katıyor. Çikolatalı yapınca da köpüklü oluyor.
 
Şeker hususu dikkate alınması gerekiyo..
 
Valla omrumuzun son demi son bahari geldigin de
ne kahve ne suyun sana faydasi var
her koyun kendi bacandan asılır
her ölüm genc ölümdür
Kaderinde varsa duzulmek neye yarar uzulmek
Hoşçakalın.
 
Kahve guzel bisey cok severek icerim
 
Geri