Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Çocuk doğdu diye masaya yiyecekler koyup çocuğu da masaya koyup kutluyorlar ahahaha ,🤣@ne konu ne, Fransız kaldım 😆
şikayetleriniz için report edebilirsiniz.Ne olacak konu alay konusu olmak idyllc yönetimdesiniz ama ilgilendiğiniz yok cokmu komik 😠 guldugunuze göre
Cokmu komik 😠Gül hanimda öyle bir yazıyor ki sanki Meryemi biz sardık 🤣