İran denildi, Filistin maskelenmeye mi çalışılıyor?

🕒 Konu sahibi 14 saat önce aktifti
Bugünlerde yatıyoruz kalkıyoruz İran diyoruz Amerika diyoruz ama Filistin demiyoruz. Bu nasıl bir politika? Filistin'de öldürülen binlerce Masum sivili Çocukları kadınları unutuyor muyuz?

Şimdi diyeceksiniz ki asla unutmuyoruz. Onun da hesabı sorulacak, fakat zamanı var. Sizce hangi zaman?

İsrail'in haksızlıkla girdiği topraklardan çıkacağını düşünüyor musunuz? Bu ölümü gösterip sıtmaya razı gelmek değil mi?

Ya çok zoruma gidiyor, bu aşağılıklardan kim hesap soracak.
 
Geri