İlk Sigara teklifi kimden geldi ?

  • Kullanıcı ne
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Soru - Cevap
🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Arkadaşlarımı hiç bir zaman iyilerden seçemedim zaten..
 
Arkadaş kurbanı olamadım hiç;arkadaşlarım kurban olurdu genelde.Kimseden teklif gelmemişti,merak etmiştim ve bir markete girip almıştım.
 
o seneler şu kadarız
ergenlik ortamları işte
 
Ay eskiden ne severdim kokusunu. Suan tiksinccc.
 
Gerizekalı halam dedemin sigarasını çalıp getirmişti bana da zorla icirtti :(
 
  • Wow
Tepkiler: ne
Lisedeyken futbol oynuyordum. Profesyonel bir takımdan teklif aldım. Yaşım 18'den küçük olduğu için ailemden icazet almak için eve geldiler. Ailem benim okumamı istedi. Ben de futbol oynatmadılar diye küsüp sigaraya başlamıştım. Tamamen ergenlik tribi yani.
 
kimseden teklif gelmedi, kendi kendime içmek isteyip, içemeyip, başlamadan bırakanlardanım ben.: ))
 
Konu bilinçaltıma nasıl işlemişse rüyamda sigara içiyordum
 
İçine çekmedin ins dumani @Tomris :D
 
bu konuya yazarken odayı pek sevmediğim biri bastı enerjisi geçmesin diye kapatıverdim :)) lisede tuvakette içtim antalya koleji son sınıf ve ben sporcuyum ama bak ama ama içime çekmedim sosyallitemi şeyttirmek içindi ve sonrasında hiç içmedim içmiyorum
 
hiç kimse..
kendim paket alıp başladım benden görüp kuzenim cesaretlendi o da içmeye başladı..
 
  • Hımm
Tepkiler: RK
Rahmetli oldu şimdi de bir arkadaşımla içtik lise'de. O bulaştırdi tabi yaş gereği özenmekti ikimizinde. Hatta ilk okulun karşısında parkta içtik. Evin pencereside parkı gördüğünden sebep babama yakalandık. Allah var 2 kelime söyledi, keşke o zaman dinleseymisim.

Ha bıraktım şimdi, arada yokluyor krizi tek tük belki.. fakat tamamen hayattan çıkartmak zor iradeyle alakası yok değişik bir alışkanlık..
 
Geri