Her gün nar suyu içen stresi kolay yeniyor

A
  • Kullanıcı aXi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Diyet Ve Sağlıklı Beslenme
Bilim adamları her gün içilen nar suyunun stresi yenmede en büyük yardımcı olduğunu kanıtladı.
Kalbi koruduğu ve damar tıkanıklıklarını giderdiği araştırmalarla tespit edilen nar suyunun bir faydası daha ortaya çıkarıldı. İskoçya’daki Queen Margaret Üniversitesi’nde çalışan araştırmacılar, her gün içilen bir bardak nar suyunun stres hormonlarını düşürdüğü ve kan basıncını dengelediğini açıkladı. Nar suyunun psikolojik etkileri üzerine 60 gönüllünün katıldığı geniş çaplı bir araştırma yapan bilim adamları, çalışırken her gün bir bardak nar suyu içen kişilerin daha sakin, güleryüzlü ve daha az stresli olduklarını tespit etti. Araştırmayı yürüten Dr. Emad El Duajili yoğun çalışma şartlarında bir bardak nar suyu içilmesinin kronik strese karşı etkili olduğunu ve aynı zamanda iyi bir sağlığa sahip olmak için önemli olduğunu söyledi. Dr. El Duajili ayrıca nar suyunda görülen faydaların bütün dogal meyvelerde kolay bulunmadığını da sözlerine ekledi. Nar suyundaki hastalıklara direnci artıran antioksidan miktarı, yeşil çay, kızılcık ve portakal suyuna göre 3 kat daha fazla. Narda ayrıca C vitamini, demir ve potasyum bulunuyor.



 
Geri