Foruma neden giriyorum ?

  • Kullanıcı VERA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Forum Meydanı
🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Tamamen can sıkıntısı
Yoksa kimse kimseye bayılmıyor kfjfjjf
 
Aşağıdaki başlıkta detaylı açıklamıştım.

Hızlı iletişim çağında forum kültürünü cazip kılan detaylar

Anlık ve kısa mesajlaşmanın yaygınlaştığı bir dönemde, forum ortamları eskisi kadar ilgi görmese de halen sahip çıkan ve destekleyen insanlar var ki onlardan birisi de benim.

Kendi açımdan forumları cazip kılan özelliklerin başında; farklı kültürden insanlarla belli konuları tartışma ve olayları başkalarının gözünden değerlendirme imkanı tanımasıdır.

Tartışılan konunun içeriğine göre detaylı araştırma ve üzerine düşünmek de bir bakıma beyin jimnastiği sayılabilir.

Forumlar, insanları tam manası ile gözlemleme şansı sunmasa da en azından toplumun belli bir kesiti hakkında fikir verebildiği düşüncesindeyim.

Genel forum da olsa kişi ilgi alanlarına göre her konuyu tartışmaya açabilir ve gelecek cevaplar üzerinden de kendi bakış açısını süzgeçten geçirebilmektedir.
 
Boş olduğum zaman girerim. Çünkü en tatlı insanlar burada. Önümüzdeki haftadan itibaren yokum bir süreliğine.
 
Formda kalmak için 🤮
 
  • Hehe
Tepkiler: RK
bilmem öyle giriyorum işte
bazen giç gelmiyooo soğuyorum sjxjdj
Mesajları bile okumuyorum sayfaları atlıyorum xd
 
Geri