Fenerbahçe - Górnik Zabrze ( 21.07 / ... )

  • Kullanıcı Lefty
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Avrupa Ligleri ve Kupaları
🕒 Konu sahibi 1 saat önce aktifti
Nene, ameliyat sonrası iyileşme süreci nedeni ile Şampiyonlar Ligi 2. Ön Elemesi'ndeki Gornik Zabrze mücadelelerinde forma giyemeyecek.

 
taa gornik zabrze kadar
düşmüşmüş müşmüyüş
benimki çok güzel ya
 
Madem bu kadar iddialı çıkış yaptılar, o zaman eleme turlarını da geçebilmeleri gerekir ancak benim bu sezon için Avrupa maçlarında hiç umudum yok.
 
Elinde çok iyi oyuncular varken başaramadı da bu sezon mu başaracak? Dilerim biz yanılırız.
Bir yıl daha boşa geçti şimdiden. Ne yapalım artık bu da bizim kronik rahatsızlığımız, hiçbir sene şampiyonluk yaşayamıyoruz. Nükseden bir hastalık gibi Fenerbahçe. Tam geçti bu sefer geliyor diyoruz, yok yine nüksediyor vicdansız ljkjkfşlkflş
 
Geri