Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne Amedspor bayrağı asıldı

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
amedspor-bayragi-fsm-koprusune-asildi-qqgf.webp

Bu sezon TFF 1. Lig'den Süper Lig'e yükselme başarısı gösteren Amedspor'un bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde asıldı.​


TFF 1. Lig'den Süper Lig'e bu sezon yükselen futbol takımlarından biri de Amedspor oldu. Yeni sezonda ligde kalıcı olmayı hedefleyen Diyarbakır ekibinin bayrağı ise genelde şampiyon olan ya da önemli bir başarı gösteren takımların bayrağının asıldı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.

O anlar vatandaşlar tarafından kaydedildi.


 
Ülkedeki ırkçı barbarların hazımsızlığı yüzünden polisimiz askerimiz şu sıcakta nöbet tutmak zorunda kalıyor. Yazık değil mi… Özellikle Özdağ ve tayfası bu ülke için milli güvenlik sorunu.

 
Amedspora Fenerbahçem karşısında başarılar dilerim.
 
Ülkedeki ırkçı barbarların hazımsızlığı yüzünden polisimiz askerimiz şu sıcakta nöbet tutmak zorunda kalıyor. Yazık değil mi… Özellikle Özdağ ve tayfası bu ülke için milli güvenlik sorunu.


ırkçı barbarlar artık işlemiyor be no pasaran. ırkçı barbar diye etiket vurduğun kesim şu amedspor ve amedspor taraftarlığı yapanların yanından hümanist kalır.
 
Bu boğazdan bayrak sallandırtma, köprüden lazerle evlilik teklifi yazısı yazdırttırma falan bana hep anlamsız gelmiştir de. Yakışmış o ayrı 😎
 
Geri