Fast Food Depresyonu Artırıyor

Konu sahibi son olarak 2695 gün önce görüldü
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Journal of Public Health Nutrition dergisinde yayımlanan araştırma, hamburger, sosisli sandviç ve pizza gibi fast food gıdaları çok sık tüketenlerin, arada sırada tüketenlere oranla yüzde 51 oranında daha fazla depresyon riski altında olduğunu ortaya çıkardı.

İspanya’da yapılan araştırmaya daha önce depresyon teşhisi konmamış 9 bin kişi katıldı.

Fast food gıdalarla beslenmeyi tercih edenlerin genellikle bekar olduğu ve haftada 45 saatten fazla çalıştığı belirlendi.

Araştırmaya göre diğer hazır gıdalar da benzeri etkilere neden oluyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri