deniz göktaş, ölü deniz stand up gösterisi

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
cem ylmaz’ın tüm kariyeri boyunca yapamadığı yürekli mizahi, güçlülere, kuvveti elinde tutanlara laf söyleme işini yapmış. ahmet kaya’dan sonra buralara gelen en sosyal fobisiz kişi. çok yaşa deniz...

forrest'ın "I'm pretty tired." diyip koşmayı bırakması kadar anlamlı bu çocuğun performansı. zeki ve nöroçeşitli olduğu belli, hiç öyle sürü psikolojisinin ürünü bir performans değil bu, tamamen bireysel bir iş. hoşuma giden de bu. belki yorumlayanlar ona başka anlamlar atfetmiş olabilir, oysa o kısaca bireysel sorumluluğunu yerine getirdi. kime karşı sorumluluğu? ülkesine? alkışlayanlara? fanlarına? muhaliflere? hayır, kendi vicdanına karşı. zaten her bireyin görevi ülkesini kurtarmak değil, kendini gerçekleştirmektir. kendinden bunu beklemeyen beyinler ancak güdülür. izlerken çok keyif aldım. kendi olma cesareti yeter.
forrest koşarken gazeteci soruyor neden koşuyorsun diye; zart hakları için mi, zurt hakları için mi diye... o ise "I just felt like running" diyordu. yani "sadece koşmak istedim".

toplumları dönüştürecek olan aslında forrest'ın yaptığı gibi kimsenin peşine takılmadan, sadece kendi içsel ahlak terazisi ve cesaretiyle hareket eden bireylerin çoğalmasıdır. insan gördüğü haksızlıkları, absürt olayları, "dalyarak" deme ihtiyacını içinde tutmak yerine seslendirdiğinde kendine ve varsa yaratana borcunu ödemiş olur...

 
Bu arkadaşımız şoo Özgür Turhan'ın her fırsatta şakayla karışık salladığı Deniz değil mi yoksa ben mi assımdan sıkıyorum?

Şakalarından haberim yok fekat 2 gündür epey gündem yarattı Deniz.
 
Özgür Turhan’ın eski eşinin ismi Deniz Bağdaş, kendisinin takıldığı, şakayla karışık salladığı kişi bence o olabilir. İkisi bir ara mizah programı yapıyordu. Özgür Turhan işlerini epeydir izlemiyorum, belki Deniz Göktaş’a da pas atıyordur şimdilerde onu da bilemeyeceğim.

Konu başlığına gelecek olursak Bu gösteriyi izledik, ilkini de beğenmiştim. Bu gösteriyi ise epey cesur buldum. Ofansif mizah deyince de Deniz Göktaş diyebiliriz artık, Cem Yılmaz ile karşılaştırmaya gerek yok. Cem Yılmaz uzun süredir komik değil, politik mizahın ise yanından bile geçmedi zaten.

Canlı canlı da izlemek isterim.
 
Arkadaki kafa yüzünden uzun süre odaklanamadım. 2 kez izledim. Baya iyi


America Wait GIF
 
Youtubedan izleyenlerden bir çıtır daha şanslıyım. Geçen sene Diyarbakıra geldiğinde canlı izledim. Ve setinin yayınlanmayan kısımlarına da videoda kırpılmış olan kısımlarını da dinledim. En az bu kadar komikti o şakalar da.

Komik adam. Ve zeki adam.



Şu videosu ile tanımıştım. Komik değil ama buram buram zeka. Video bittiğinde 5 dakika ekrana kilitlendiğimi hatırlıyorum.
 
Adini hic duymadim, genel olarak da hic birine gulemiyorum.
Bu videolara da gulemedim. Bu benle ilgili olabilir tabii🤷🏼‍♀️
Ben sadece Anna hanimciima gulebiliyorum .p

Ay o sac neymis iyi ki kestirmis. Ben daraldim izlerken.
 
Şimdi bu adamı hedefe koydu akgezerler. Neymiş eddark stark lord değilmiş. Lord olsa ona bunları soyleyemezmiş zaten.

İşte bu bir handikap doğurdu. Eğer alırlarsa kendi lafları önlerine çıkacak.
 
Parça parça izledim güzeldi..
mizahın şiddetinden çoğu kişi nasiplendi…

Yalnız bu favorim şimdilik…

 
Geri