Çay İçmek Kalbi Koruyor!

Konu sahibi son olarak 3313 gün önce görüldü
Günde 3 fincan çay içmenin kalp hastalıklarına karşı vücudu koruduğu belirtildi.

cay-icmek-kalbi-koruyor--2868622.Jpeg


Düzenli olarak her gün tüketildiğinde yeşil veya siyah çay kalbi koruyor.

Avustralyalı araştırmacıların yaptığı incelemelerde çayda bulunan antioksidan maddelerin kardiyovasküler hastalıklara karşı vücudu koruduğu görüldü. 2 fincan çayda 5 porsiyon sebze veya elmaya eşdeğer antioksidan bulunuyor.

Araştırma Journal of Molecular Science Colleges of Medicine’da yayınlandı.

Çay, damarlarda plak oluşumunu da engelliyor ve hipertansiyon riskini azaltıyor.​
 
Geri