çocuk..!!! şu kendinden yok olup gitme isteği neden? zaman denen kavram bile varlığını gösteremezken yokluğunda, ruhunu anlamsız infazın neden? bir zamanlar el ele yürüdüğünüz caddeler onsuz yalnızsın çocuk anla artık yokluk, kıtlık, onsuzlardasın... yüzündeki çizgilerin arkasında, Kayıp bir çocuğun varlığını saklamak yersiz... sebepleri üzerindeki delilleri karartma çaban boşa, İki dudağının arasından çıkan kelimeleri kağıtlara dökmek yetmez her zaman çocuk anlamalısın... görmelisin çocuk büyümelisin...