Zerdeçal kalp krizi riskini azaltıyor!

  • Kullanıcı Abaris
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Alternatif Tıp ve Şifalı Bitkiler
Konu sahibi son olarak 1730 gün önce görüldü
Zerdeçalın faydaları nelerdir?
Antioksidanlar tarafından zengin olan zerdeçaldan üretilen ekstrenin kalp krizi riskini azalttığı ortaya çıktı. Uzmanlar tarafından yapılan araştırmaya göre zerdeçalın sadece kalp krizinden korumadığını, kanser, damar sertliği, bellek bozukluğu gibi sorunların da ortaya çıkmasını önlediğini belirtiyor. Peki zerdaçalın faydaları nerlerdir? İşte şifa deposu zerdeçalın faydaları...

0


Antioksidan ve antienflamatuar özellikleri ile bilinen zerdeçal baharatından elde edilen ekstreler, yapılan bir araştırmaya göre özellikle bypass ameliyatı olmuş kişilerde kalp krizlerini önlemeye yardımcı olabilir.

Ayrıca uzmanlar, zerdeçalın sadece kalp krizinden korumadığını, kanser, damar sertliği, bellek bozukluğu gibi sorunların da ortaya çıkmasını önlediğini belirtiyor.


0


Amerikan Kardiyoloji Dergisi'nde yayınlanan bulgular, zerdeçaldaki sarı pigmenti veren curcumin maddesinin bu riskleri hafifletebileceğini gösteriyor.

2012 yılında Beslenme Araştırmaları dergisinde yayınlanan bir araştırma, zerdeçal veya zerdeçal takviyelerinin tüketilmesinin, kişinin kalp ve damar sağlığını aerobik egzersiz kadar iyileştirebileceğini buldu.


0


Araştırmalar, iltihaplanma, kalp hastalığı da dahil olmak üzere bir dizi hastalığın gelişiminde önemli bir rol oynuyor.

0


Uzmanlar, kalp sağlığının korunması için zerdeçalın tek başına yeterli olmadığını belirterek, iyi bir diyet, düzenli egzersiz, stres yönetimi ve kolesterol seviyesinin kontrol altında tutulması gerektiğini vurguladı.

Alıntı...
 
Geri