Üzülürüm, üzülürsün demiştinya !!!

Konu sahibi son olarak 1 gün önce görüldü
Hani sen demiştinya ; Sonunda üzülürüm, üzülürsün diye, öyle oldu işte, Çok üzdün hemde çok,,,
 
Geri