Üstad ne güzelde dile getirmiş

🕒 Konu sahibi 7 saat önce aktifti
Benim,
Ne ırk önyargım var,
Ne sınıf önyargım var,
Ne de din önyargım var.
Tek umursadığım,
kişinin insan olması
ve bu benim için yeterli...
 
Geri