Tasarruf yokken değil, varlıkta yapılır.

🕒 Konu sahibi 23 saat önce aktifti
Ellerimizi yıkarken suyu bir kalemden daha az kalınlık da açtığımızda çok daha iyi yıkadığımızı ve büyük bir su tasarrufu yaptığımızı biliyormusunuz? 85 miyonluk bir ülkeyiz, kişi başı 3 litre tasarruf yapılsa günlük 255 bin ton su yapar. Bu rakam bir haftada küçük bir gölet doldurur. Tasarruf yapmayı UNUTMAYALIM..!
 
Ben bu konuda Bayhan'ı örnek alıyorum :emo:
 
Geri