Tanıdığımız kadarına inanırız

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Kimse kimseyi tanıyamaz, tanıdığımızı sanırız. Tanıdığımız kadarına inanırız. Eğer gerçekten tanısak, bırakın aşkı filan, kimse kimseyle arkadaş bile olamaz.
 
Geri