Saçmalıklar OKULU !!!

Konu sahibi son olarak 3915 gün önce görüldü
Arkadaşlar öncelikle herkezden çok özür diliyorum konuyu açtığım için veya yanlış yere açtığım için, size okulumuzda ki olan bir rezilliği ve bunun sonucunda verilecek bir dilekçeyi milli eğitim bakanlığına kadar yollama ihtimalim var ve sizlere bu durumu açıklayacağım lüften beni iyice aydınlandırın. Arkadaşlar ben bu sene lise 3 e geçtim ve bu sene alan seçimlerimiz oldu (anadolu lisesi) ve dil bölümünü seçtim, bildiğim kadarıyla , mf tm sözel ve dil bölümlerinin hepsininde ayrı ayrı sınıfları olur her okulda olduğu gibi , ve dil sınıfı ise sınıf mevcudu en az 9-10 kişi olursa ayrı sınıf açılır , bizim sınıf mevcudumuz 17 kişi ve bu bir hafta ayrı bir sınıfımız vardı , ve bu haftadan sonra artık müdür yardımcısı dediği için sınıfımız kapatılacak ve sözelcilerle ortak derslerimizi aynı sınıfta işleyeceğiz , bu demek oluyor ki yaklaşık 36-37 kişi aynı sınıfta olacağız , biz bu yola baştan dilci olarak girdik ama bize yapılan bu yanlışdan dolayı(bence) sınıfca kimsenin dilde bir hevesi kalmadı , bizde sınıf olarak pazartesi günü dilekçe yazıp imza toplayıp müdüre kadar isteğimizi ileteceğiz ve bu duruma bi çare bulmalarını isteyeceğiz , biz sözelcilerle aynı sınıfta değil ,herkez gibi ayrı sınıfımız olmasını istiyoruz diye ,acaba yazılacak bu dilekçe sizce nasıl olur ? yoksa dilekçe yazmayalım mı ? bizim burda dil okurken 17 kişilik mevcudumuzla okulda ayrı bir hava yani ayrıcalığımız vardı ,ders işleme,dinleme vb.. arkadaşlar acilen bana yardım edin bu dilekçeyi yazmalımıyız ? eğer yazarsakta sonuna kadar milli eğitim bakanlığına kadarda devam etmelimiyiz ? yardımcı olan herkeze şimdiden teşekkür ediyorum , eğer konu yanlış yere açıldıysada herkezden özür diliyorum
 
Canım öncelikle bizimle paylaşman güzel olmuş. Nacizane fikrim seçtiğin bölüme göre özel sınıfının olması zaten gerekli bir şey. Burda okul sizi değil kendi çıkarlarını düşünmüş tabi bu size değer vermediğinden de olmayabilir, gerekli yardım ve desteği MEB den görememiş olabilir. Ama sen ilk şikayetini imza toplayarak müdürlükle paylaş aksi takdirde de MEB e dilekçe yazacağını belirt. Mücadelenden pes etme sakın ! Dilekçe usul ve esaslarına göre yazarsan daha resmi ve ciddi olur eğer bilmiyorsan yardımcı olabilirim

SAYGILAR
 
Bizim okulda 7 kişi yeterliydi bölüm açılması için :honk:
 
Okullar yeni açıldı geç olmadan kaydını aldır eğer okulda bir değişiklik olamayacaksa.
 
Geri