"Leb"

Konu sahibi son olarak 3085 gün önce görüldü


'Leb' dediğimde leblebiyi anlamayan bir aptalsın sevgilim.Ben hep 'seni' dedim.Sense hep 'Bana ne olmuş' dedin.. Elinin körü
olmuş sevgilim.Elinin körü olmuş sana..k. iskender
 
Geri