Hayat yaşadığı kadardır

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Hayat yaşandığı kadardır.
Ötesi ya hatıralarda bir iz ya da hayallerde bir umuttur.

Pablo Neruda
 
hatiralar ve hayaller. gereksiz kavramlar bunlar. gunde bi kasik bal yeyince geciyor.
 
Aslında yaşamadığın kadarda hayata dahil oluyor.
Her hayalimi yaşayamasamda (istesem yaşarım ha) onlarda benim hayatımın bir parçası olmuyor mu?
 
keşke hiç var olmamış olsaydı.. (momentum)
 
Geri