Gökyüzü hep Baki kalır

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Neden üzülüyorsun?
Bulutlar gelirler ve giderler,
gökyüzü hep baki kalır.

Osho.
 
Gökyüzü bazen ciğere doluyor demişler. Hep dolsa.
 
Geri