Git ' ME

🕒 Konu sahibi 20 saat önce aktifti
Gözlerinde sakladığın hüzün, iki satırlık sohbet ve bana ve sana yine yanlızlık... Bilmem kaç dilde nasıl anlatılır ÇARESİZLİK.. Sen, ben, biz. Gözlerimiz anlattı iki satırlık sohbette. Git dersem kabalık, kal desem yüzsüzlük. Ama sen yinede GİT..(ME) desem kalırmısın..? Bir kahve içimi yanlızlığımla..İyisimi sen yine bildiğini yap..
 
Geri