Gazlı İçeceğin Bir Zararı Daha Bulundu

A
  • Kullanıcı aXi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Genel Sağlık Konuları
1319290390_42_gazli_icecek_kola.jpg


ABD’nin Vermont Üniversitesi’nin, 14-18 yaş arası 1878 ergen öğrencinin içecek alışkanlıkları ve davranış biçimleri üzerine yaptığı araştırmada, haftada beş kutudan fazla gazlı içecek tüketen lise öğrencileri, saldırganlığa yüzde 9-15 daha eğilimli oluyor. Hatta günde üç kutu gazlı içecek içen öğrencilerin üçte biri “yüksek şiddet eğilimliler” kategorisine giriyor. Araştırmacılara göre kötü beslenme alışkanlıkları beyne ihtiyacı duyduğu kimyasalların ulaşmasını engelliyor ve saldırganlığın artmasına yol açıyor.
 
Geri