Eserinizden Memnun Musunuz... ?

  • Kullanıcı AOG
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Toplum ve Gündem
Konu sahibi son olarak 17 gün önce görüldü
AKP seçmenlerine bir soru sormak istiyorum…
25 yılın muhasebesini yaptığınızda, ortaya çıkan tabloyu nasıl değerlendiriyorsunuz?

Ülkenin kurumlarının yapısı ve özelleştirme politikaları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hayat pahalılığı konusunda sizin gözlemleriniz neler?

Demokrasi ve hukuk alanındaki gelişmeleri nasıl yorumluyorsunuz?
 
Artık hepsi aynı halk olarak çıplak kaldık normalde kral çıplak olur ama neyse işte öyle
 
Geri