EN Kullanışlı Windows sürümü?

  • Kullanıcı Kursad
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Tablet Bilgisayarlar
Konu sahibi son olarak 849 gün önce görüldü
Başlıkta belirttiğim gibi geçmişten günümüze en kullanışlı WİNDOWS SÜRÜMÜ hangisi?
 
En güzel Vista’ydı.. Görünüm olarak harika bir işletim sistemiydi, o dönemki donanımlar yetersiz olduğu için başarısızlığa uğradı.

Windows 8.1’i de çok beğeniyorum. Kutucuklar filan hoş görünüyordu.

Vista > 8.1 > 11 > 10 > Xp > 7
Tabii hiçbiri bir Mac OS etmez ama sıralama böyle.. :)
 
Geri