Diyorum ki; güneşi işten çıkarsam , ay'a teslim etsem tüm işlerini... Z raporlarını falan halletse... Cebimdeki tüm parayla yıldız alsam gökyüzüne... Yapıştırsam tek tek , daha güzel olsa mesela ... O zaman hiç gidemezsin benden işte, gün ışımazsa eğer kaçıp gitmezsin... Diyorum ki bazen... Bazen diyorum işte