adı bende saklımmm

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Sadece Susmak istiyorum.Yalan insanlari Kaale Almadan. Sahte Yuzleri Gormeden.Hakliyken Haksiz Gozuksem Bile Kendimi Savunmadan. Huzur Bulmak istiyorum Gozlerimi Kapayip Kimseyi Anmadan...Sessizligi Dinlemek istiyorum,Yuzume Gulup Arkamdan Konusulanlari Duymadan......! Sensizligi yasamak istiyoru...m........ Sensizligin olmadigi yerde olmak istiyorum.. adı bende saklımmm


 
Geri