ForumSal.Net

Üye Ol Forumsal Albümler Mesajlar Gruplar Chat Yönetim Radyo Twitter Facebook



Go Back   Forumsal.Net
ForumSal.Net & Genel
Sen Kimsin?

 
Seçenekler
Alt 13-Nisan-2016, 19:04   #21 (permalink)
Standart


Alıntı:
KaraBiber Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Ne garezim olacak yaa sende
Şu nickini ne zaman değiştireceksin ?

Bu akşam derbi maçınız var inş. yenilirsiniz desem kızmassın demi ? Şampiyon Beşiktaş
yolcu bunu beğendi.
Bay Kei isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-Nisan-2016, 19:08   #22 (permalink)
Standart


Hala tas var baslikta anam.. Artik bu yorumdan sonra Kimin sildigi de Belli olacak gerci ama neyse..Cok güzel Konu olmus yenilik iyi olmus Iyiki silinmis diyecegim neredeyse gerci dedim
Hayirli olsun yeni sayfan..
Kei bunu beğendi.
Bayan izmirli~ isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-Nisan-2016, 19:09   #23 (permalink)
Standart


Alıntı:
Kei Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Şu nickini ne zaman değiştireceksin ?

Bu akşam derbi maçınız var inş. yenilirsiniz desem kızmassın demi ? Şampiyon Beşiktaş
Kızarım tabi akşam kazanacağız
Bu arada nickimi değiştirmeyeceğim gönüller beni böyle kabul etti hem tavuk pilav düşleri ne olur sonra
Kei bunu beğendi.
BayanKaraBiber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-Nisan-2016, 19:12   #24 (permalink)
Standart


Alıntı:
Forsetizmirli~ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hala tas var baslikta anam.. Artik bu yorumdan sonra Kimin sildigi de Belli olacak gerci ama neyse..Cok güzel Konu olmus yenilik iyi olmus Iyiki silinmis diyecegim neredeyse gerci dedim
Hayirli olsun yeni sayfan..
Sagol izmirli konuyu yeni silecek adminiçeye hazırladım zaten ilk testlerimizi BMW nin özel test alanında yapıktan sonra forumsalda son denemeleri yapıyor adminiçe arkadaşlar

Not: Bu konumu silen adimine pıçak atarım saygılar
izmirli~ ve yolcu bunu beğendi.
Bay Kei isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-Nisan-2016, 19:14   #25 (permalink)
Standart


Alıntı:
KaraBiber Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Kızarım tabi akşam kazanacağız
Bu arada nickimi değiştirmeyeceğim gönüller beni böyle kabul etti hem tavuk pilav düşleri ne olur sonra
Swarm'da Chek-inlerim senin yüzünden Meşhur Unkapanı Pilavcısında oluyor her hafta sonu, Bak sen onu değiştir bi bişi denicem
KaraBiber ve yolcu bunu beğendi.
Bay Kei isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-Nisan-2016, 19:16   #26 (permalink)
Standart


Alıntı:
Kei Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Swarm'da Chek-inlerim senin yüzünden Meşhur Unkapanı Pilavcısında oluyor her hafta sonu, Bak sen onu değiştir bi bişi denicem
Sürekli nickim aklından mı geçiyor niye benim suçum olsun ki
Kei bunu beğendi.
BayanKaraBiber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-Nisan-2016, 19:18   #27 (permalink)
Standart


Alıntı:
KaraBiber Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Sürekli nickim aklından mı geçiyor niye benim suçum olsun ki
Karabiber nickini görünce aklıma sütlaç gelecek değil ya

Sen bi değiş ben bişi öğrendim onu denicem değiş bi
KaraBiber bunu beğendi.
Bay Kei isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-Nisan-2016, 19:19   #28 (permalink)
Standart


Alıntı:
Kei Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Karabiber nickini görünce aklıma sütlaç gelecek değil ya

Sen bi değiş ben bişi öğrendim onu denicem değiş bi
Ne yapmamı istersin madem gsgjajt
Kei bunu beğendi.
BayanKaraBiber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-Nisan-2016, 19:25   #29 (permalink)
Standart


Alıntı:
KaraBiber Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Ne yapmamı istersin madem gsgjajt
Mahmutnur, AsiKıraliçe, Kıraliçe_123 (Kıraliçenin "ı"sı kesin olmalı) arasında gidip geliyorum
Bay Kei isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-Nisan-2016, 19:26   #30 (permalink)
Standart


Alıntı:
Kei Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Mahmutnur, AsiKıraliçe, Kıraliçe_123 (Kıraliçenin "ı"sı kesin olmalı) arasında gidip geliyorum
Mahmutnur güzelmiş aslında bir düşünmeyim ben bunu
Kei ve yolcu bunu beğendi.
BayanKaraBiber isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla

Etiketler
adminiceler, kei, kimdir, konumu, silmeyin


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler


Tüm Zamanlar GMT +2 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:46.
Forum Yazılımı ve Sürümü Site Bilgileri

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2010 - 2011, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Kuruluş Tarihi : 05.10.2010
Tasarım : ForumSal

 
  
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir."Şikayet" buradan bize ulaşıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
Forum Forumlar Forum Sitesi Etiket Sitemap